مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه اعلام کرد: ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت: ۱۳ هزار و ۲۶۱ واحد کسب و کار آسیب دیده از کرونا درخواست تسهیلات به منظور حمایت از ۱۷ هزار و ۵۰۶ فرصت شغلی با مبلغ هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال در سامانه کارا ثبت و در حال تکمیل پرونده در بانک‌های عامل برای پرداخت هستند.

او ضمن تأکید بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های ارجاع شده به بانک‌ها و پرداخت تسهیلات، افزود: تاکنون مبلغ ۳۵۳ میلیارد ریال از این تسهیلات از سوی مؤسسات و بانک‌های عامل استان در حمایت از چهار هزار و ۴۷۴ فرصت شغلی به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات پرداخت شده در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با مبلغ ۱۲۴ میلیارد ریال و حوزه صنعت، معدن و تجارت با مبلغ ۱۱۲ میلیارد ریال جذب شده است، گفت: بیشترین مبالغ پرداختی توسط بانک ملی با مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال و بانک ملت به مبلغ ۵۶ میلیارد ریال است.

عزیزی اظهارداشت: شهرستان کرمانشاه با جذب مبلغ ۱۶۹ میلیارد ریال و شهرستان اسلام آباد غرب ۵۹ میلیارد ریال بیشترین جذب تسهیلات کرونا داشته اند و در شهرستان‌های هرسین، دالاهو، روانسر، قصرشیرین، جوانرود و ثلاث باباجانی کمتر از ۱۰ میلیارد ریال جذب شده است.

او حوزه ورزش و باشگاه‌های ورزشی، حوزه اصناف و بازاریان و حوزه گردشگری را دارای بیشترین واحد‌های کسب و کار آسیب دیده از کرونا دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید حل مشکلات مشاغل آسیب دیده از کرونا را در اولویت کاری خود قرار دهند تا در کمترین زمان پرونده خسارت‌های کرونا را ببندیم و به کار‌های مهمتر استان بپردازیم.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.