مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: تا پایان سال قرار است ۱۰ سرویس جدید به «تهران من» اضافه شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد فرجود مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، یکی از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه «تهران من» را انجام همه تبادلات و پرداخت‌های خرد میان شهرداری و شهروندان عنوان کرد.

وی افزود: از زمان راه‌اندازی این سامانه تا به امروز بسیاری از پرداخت‌های شهری شهروندان به خصوص در بخش طرح ترافیک از این طریق انجام می‌شود. «تهران من» و سایر پرداخت‌های مربوط به خودرو نسبت به گذشته کار را برای شهروندان خیلی راحت کرده است، به طوری که هم اکنون ۱۵ درصد عوارض خودرو به صورت آنلاین از سوی شهروندان پرداخت می‌شود.

فرجود با اعلام اینکه هم اکنون در سامانه «تهران من» ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار کاربر با کدملی و ۳ میلیون خودرو ثبت شده است، گفت: تا پایان امسال قرار است ۱۰ سرویس جدید به «تهران من» اضافه شود.

دبیر شورای راهبردی تهران هوشمند، افزایش سرعت در دریافت خدمات و سهولت در انجام کار‌های مرتبط با شهر و شهرداری را از مزایای سامانه و اپلیکیشن «تهران من» عنوان کرد و ادامه داد: نگاه این بوده که تمام سرویس‌هایی که در تهران ارائه می‌شود، یک مراجعه حضوری و یا یک تلفن اضافی به جایی را حذف کند، البته در طراحی سرویس‌ها هم کوشش کافی شده است و فقط باید به شهروندان بیشتر معرفی شود.

فرجود با تأکید بر اینکه «تهران من» باید به عنوان یک دارایی شهرداری به مردم شناسانده شود، توضیح داد: بسیاری از سرویس‌ها در «تهران من» نوپا هستند و شاید ۸ ماه از عمرشان گذشته بنابراین هنوز زود است که درباره میزان استقبال شهروندان از آن‌ها قضاوت کرد.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران ارائه سرویس پارک حاشیه‌ای در «تهران من» را مثال زده و گفت: شهروندان می‌توانند در این سامانه ضمن مشاهده جزئیات هزینه‌های مربوطه، براحتی محل‌های پارک حاشیه‌ای را پیدا کنند و بدین صورت از تردد‌های متعدد برای یافتن جای پارک کاسته خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.