مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت:از فعالیت های جهادی بانوان خادم عتبات عالیات استان زنجان تجلیل و قدردانی شد.

 مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان گفت: بانوان جهادی عتبات عالیات استان زنجان همیشه در عرصه‌های مختلف در خدمت رسانی به مردم پیش قدم بوده‌اند و با شیوع ویروس کرونا، در صحنه خدمت رسانی حاضر شدند و  همچنان خدمات جهادی خود را تا از بین رفتن این ویروس منحوس ادامه می‌دهند.

 

تولید ماسک

 

او افزود: به پاس قدر دانی خدمات ارزنده این بانوان هیئتی، مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با حضور خود  در کارگاه تولید ماسک مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) کوی بهارستان زنجان  با اهداء لوح تقدیر و هدیه فرهنگی از زحمان این بانوان جهادی  تجلیل و قدردانی شد.

 

تولید ماسک

 
تولید ماسک
 
مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی بانوان جهادی استان زنجان تا شکست کرونا ادامه دارد افزود: با محوریت این کارگاه و در مرحله دوم شیوع کرونا از ۱۲ خرداد امسال تا به امروز بیش از ۱۸۰ هزار عدد ماسک تولید و تحویل مراجع ذیربط شده است.
 
انتهای پیام/ن
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.