مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده از ظرفیت‌های خیرین، ادارات و هیئت‌های مذهبی برای تامین مالی نیازمندان بهره گیری خواهیم داشت.

سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: در روز‌های نزدیک به ماه محرم هستیم و با برنامه ریزی‌های انجام شده از ظرفیت‌های خیرین، ادارات و هیئت‌های مذهبی برای تامین مالی نیازمندان بهره گیری خواهیم داشت.

او افزود: با کمک‌های جهادگران بسیج سازندگی و مردم سخاوتمند علاوه بر تهیه بسته‌های غذایی، برای تهیه بسته‌های تحصیلی از جمله کیف و لوازم التحریر برای دانش آموزان مناطق محروم تلاش می‌کنیم.

سرهنگ زبیدی بیان داشت: با صبر و حوصله باید به گونه‌ای عمل کرد که بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسند و مستند سازی درست این برنامه به گونه‌ای باشد که کرامت خانواده‌ها خدشه دار نشود.

مسئول بسیج سازندگی خوزستان با بیان اینکه هر کس باید به اندازه توان خود در زمینه کمک به همنوعانش گام بردارد تا شاهد رفع مشکلات از آحاد افراد جامعه باشیم، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا در این ماه گرانقدر دست گیر نیازمندان زیادی باشیم و همه مردم و به ویژه رسانه‌ها باید مراقب خط القائی دشمن مبنی بر ایجاد تجمعات ساختگی باشند تا مراسم‌های عزاداری تحت تاثیر قرار نگیرند.

این مقام مسئول ادامه داد: در قالب خدمتی مومنانه‌تر به عزاداران اباعبدالله (ع)، همان‌ها که در سخت‌ترین شرایط و مشکلات پای دین شان می‌مانند و برای یاری حسین زمان‌شان، میدان را خالی نمی‌کنند، گفته معروف امام خمینی(ره) تن‌ها آن‌هایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند.

او اظهار داشت: ر با توجه به وضعیت کرونایی و رعایت اصول بهداشتی به جای روشن کردن یک اجاق، می‌توان اجاق صد‌ها خانه را روشن نگه داشت و با کمک‌های مومنانه سفره اهل بیت (ع) را در همه محله‌ها پهن کرد و با یاری خداوند و با همکاری بسیج سازندگی و مردم قدم‌های خوبی در راه کمک به نیازمندان برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.