انجمن خیرین مسکن ساز در همه استان های کشور فعال است

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: در همه‌ی استان‌های کشور و ۴۳ شهرستان کشور انجمن خیرین مسکن ساز فعالیت می‌کنند .

 محسن خاکی پور مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: مجمع عمومی هیئت امنای خیرین مسکن ساز استان برگزار شد و انتخابات اعضای هیئت مدیره خیرین مسکن ساز استان و انتخابات بازرس انجمن خیرین مسکن ساز استان نیز در این جلسه برگزار شد.

او افزود: طی سنوات گذشته حدود ۳۰ هزار واحد مسکن در سطح کشور در دست ساخت بود که تاکنون ۲۰ هزار واحد آن ساخته شده و ۱۰ هزار واحد در برنامه سالجاری است که تاکنون بخشی از آن ساخته شده و بخشی در سال آینده ساخته می‌شود. 

خاکی پور تصریح کرد: در حوادث سیل ماه‌های اخیر، خیرین سطح کشور حدود ۲۰ میلیارد تومان کمک جهت تکمیل واحد‌های نیمه تمام مناطق سیل زده کمک کردند.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور با اشاره به فعالیت قابل قبول خیرین مسکن ساز استان سمنان نیز گفت: از سوی استاندار سمنان قول‌هایی در خصوص استفاده از پتانسیل‌های استان در جهت ساخت مسکن برای دهک‌های پایین داده شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۲۳ ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
سلام من بیست ساله ازدواج کردم و یک پسر دارم و ۴۳ سالمه و توی روستا زندگی میکنم و من کمک احتیاج دارم و هیچی ندارم و اجاره نشین هستم و بیست ساله دربدری میکشم و خانه ای نیمه کاره دارم و نتوانستم تکمیلش بکنم و داره ویران میشه و اگر شما خواستید تحقیق کنید هر چی بخواهید برای شما میفرستم و از شما خواهش میکنم اگر می توانید به من کمک کنید تا خانه ام را تکمیل کنم .