رئیس امور مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: پویش مهرمحرم با هدف گسترش کمک‌های مومنانه درخصوص تکمیل مرکز سرطان بیمارستان امام حسین (ع) آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید احمد نظام رئیس امور مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام عزاداری امام حسین (ع) و شرایط خاص این دوران به علت شیوع بیماری کرونا از تمام مردم مومن دعوت می‌شود تا با پرداخت بخشی از نذورات خود در جهت توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت به این پویش بپیوندند و شور حسینی را وقف تکمیل ساخت مرکز سرطان نمایند و در این نیکی سهیم باشند.

او افزود: بخش زیادی از هزینه ساخت ساختمان مرکز سرطان بیمارستان امام حسین (ع) بوسیله خیرنیک اندیش زهرا برزگر تامین شده است که امید است با مشارکت مردم بتوانیم هرچه سریع تر شاهد تکمیل و بهره برداری از مرکز تشخیص و درمان سرطان بیمارستان امام حسین (ع) باشیم.

رئیس امور مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌ حیدریه ادامه داد: در صورت تکمیل ساخت سرطان، امکان خدمت رسانی به طیف وسیعی از بیماران این منطقه و شهرستان‌های مجاور را خواهد داشت تا بیماران مشکل رفت‌وآمد و اسکان در مرکز استان را نداشته باشند.

نیکوکاران در صورت تمایل به پیوستن به این پویش مومنانه می‌توانند نذورات خود را به شماره حساب ۰۱۰۶۷۹۴۵۲۲۰۰۰ به نام دانشگاه علوم پزشکی تربت‌ حیدریه واریز نمایید.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار