مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش استفاده از بستر اینترنت در استان، توسعه بیش از پیش زیرساخت های ارتباطی را می طلبد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چند ماه اخیر، استفاده مردم از اینترنت پر سرعت و تراکنش‌های مالی بر بستر اینترنت رشد قابل توجهی داشته و این مهم بار مسئولیت ما را در تقویت بسترها و زیرساخت‌های ارتباطی سنگین‌تر می‌کند.

غلام پور افزود: توسعه شبکه ملی اطلاعات به همراه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در سال‌های اخیر موجب آماده‌ تر شدن فضای کشور در مواجهه با شیوع بیماری کرونا شد.

او نقش کسب و کارهای اینترنتی را در توسعه اقتصادی و پیشگیری از شیوع کرونا حیاتی توصیف و بیان کرد: از دستگاه‌های اجرایی حوزه ICT انتظار می‌رود علاوه بر توجه دقیق به زیرساخت‌ها، حمایت از کسب و کارهای فناورانه و خدمات آنلاین را نیز مد نظر قرار دهند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نقش شرکت مخابرات ایران را در تقویت زیرساخت‌های ارتباطی محسوس دانست و از مسئولان مربوطه خواست تقاضای خود مبنی بر استفاده از تجهیزات، فیبر و کابل را در سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان ثبت کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.