۲۰۲ مدرسه مازندران در راستای تحقق توسعه عدالت آموزشی کد عشایری دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید عیسی میر شفیعی معاون ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه ۲۰۲ مدرسه مازندران کد عشایری دریافت خواهند کرد، گفت: در پی بازدید چندی پیش یازرلو معاون تحقیق و توسعه و منابع انسانی دفتر توسعه عدالت آموزشی و عشایری وزارت آموزش و پرورش از برخی مناطق کوهستانی و روستایی عشایری استان اقدامات لازم در خصوص شناسایی دقیق مناطق و مدارس جامعه هدف صورت گرفت.

او افزود: ۲۰۲ مدرسه در دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه در ۱۶ شهرستان و منطقه استان مورد تایید وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و مجوز کد عشایری را دریافت کردند.

میر شفیعی با اشاره به تامین نیروی انسانی تجهیزات مورد نیاز این مدارس، گفت: در حال حاضر ۳۰۳ کلاس برای تحصیل ۲۷۰۶ دانش آموز عشایری در نظر گرفته شده که با هماهنگی انجام شده با روسای آموزش و پرورش شهرستان / منطقه تمهیدات لازم برای این منظور اندیشیده شده است.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش مازندران افزود: برای شروع سال تحصیلی جدید به دلیل عدم دسترسی برخی مناطق شناسایی شده به اینترنت برای استفاده دانش آموزان از آموزش مجازی، پیش بینی لازم جهت بهره مندی حداکثری این دانش آموزان از آموزش صورت گرفته، که از جمله آن می‌توان به استفاده از ظرفیت راهبران و مدیران این مناطق و تولید درس نامه‌های آموزشی اشاره کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار