فرماندار جوانرود گفت : ۴۴ روستای این شهرستان تا پایان سال ۹۹ از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

بهره مندی ۴۴ روستای جوانرود از نعمت گازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت : هم اکنون کار گازرسانی به ۲۶ روستای شهرستان جوانرود در قالب چهار طرح در دست اجرا است و چهار روستایی که در طرح‌های گازرسانی گنجانده نشده بود در قالب اضافه کار در دستور کار قرار گرفت.

او میانگین پیشرفت پروژه‌های گازرسانی به شهرستان جوانرود را بیش از ۶۰ درصد اعلام و گفت : با توجه به سردسیر بودن بودن منطقه، کمبود گاز مایع و شرایط آب و هوایی و محدودیت فصل کاری پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان در قالب اضافه کردن اکیپ‌های گازرسانی و حمایت مالی از پیمانکاران این پروژه‌ها در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

فرماندار جوانرود افزود: در هفته دولت امسال نیز ۱۰ روستای این شهرستان با جمعیت ۴۵۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

رئیس شرکت گاز جوانرود با بیان اینکه تا سال ۹۲ تمام روستا‌های این شهرستان از نعمت گاز محروم بوده است، گفت: بهره مندی ۲۱ روستا در قالب ۲ هزار و ۲۰۰ مشترک در شهرستان جوانرود دستاورد هفت ساله دولت تدبیر و امید است.

جمال رامین افزود: توسعه گازرسانی به ۲۱ روستای دیگر شهرستان جوانرود نیز در دست اجرا است.

او ادامه داد: در سال ۹۲ تعداد پنج هزار و ۱۰۰ علمک در شهرستان جوانرود اجرا شده بودکه اکنون این تعداد به هفت هزار و ۸۴۲ علمک رسیده است.

رئیس شرکت گاز جوانرود، به افزایش تعداد جایگاه‌های سی ان جی فعال اشاره کرد و گفت: تعداد سی ان جی‌های فعال این شهرستان در سال ۹۲ از ۲ جایگاه فعال، هم اکنون به سه جایگاه فعال ارتقا یافته است.

رامین ادامه داد: تعداد مشترکین جزء این شهرستان نیز در مدت این هفت سال بیش از هشت هزار مشترک و تعداد مشترکین عمده نیز از سه مشترک به ۶ مشترک افزایش کرده است.

او افزود: تعداد شهر‌های گازدار شهرستان جوانرود از یک شهر به ۲ شهر افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.