جهانگیری گفت: اولین فرش در شرکت مدافعان صنعت فرش نوین اندیمشک با دستان هنرمند بانوان این شهرستان بافته شد.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شرکت مدافعان صنعت فرش نوین اندیمشک با مشارکت بنیاد برکت و ۲ شرکت تعاونی روستایی اندیشه و شرکت زنان با سهام ۵۱ درصد تعاونی ۴۹ درصد بنیاد برکت احداث شده است.

او با بیان اینکه اولین فرش این شرکت با دستان هنرمند بانوان شهرستان بافته شد، افزود: شرکت مدافعان صنعت فرش نوین اندیمشک ظرفیت اشتغال ۴۱۳ نفر بطور مستقیم برای بانوان و بیش از ۲ هزار نفر غیر مستقیم دارد.

جهانگیری با اشاره به اینکه این طرح مهم اشتغالزا در سال ۱۳۹۶ وارد فاز اجرایی شد، اظهار داشت: با تولید فرش در این شرکت، ظرفیت و توانایی بانوان هنرمند شهرستان اندیمشک مشخص و برای فعالیت مضاعف این شرکت برنامه ریزی می‌شود. ضمن اینکه فعالیت این طرح نقش مهمی در حمایت از ظرفیت قالیبافی شهرستان دارد.

فرماندار شهرستان اندیمشک از پیگیری‌های فریدون حسنوند نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برای تحقق طرح‌های اشتغالزا تقدیر و بیان کرد: برای راه اندازی طرح‌های تولیدی اشتغالزا در شهرستان تلاش جدی می‌شود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد ریشه کنی بیکاری در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار