فرمانده سپاه ناحیه دورود گفت: نخستین بیمارستان صحرایی با همت بسیج جامعه پزشکی لرستان در شهرستان دورود راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده سپاه ناحیه دورود گفت: نخستین بیمارستان صحرایی با همت بسیج جامعه پزشکی لرستان در شهرستان دورود راه‌اندازی شد.

سرهنگ کریم زینی وند  از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی به همت بسیج جامعه پزشکی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان در شهرستان دورود خبر داد و اظهار داشت: این بیمارستان از ۲۹ لغایت ۳۱ مرداد ماه به مدت سه روز در منطقه محروم ناصرالدین فعالیت دارد.

او با اشاره به اقدامات بسیج در همه بخش‌ها افزود: بسیج جامعه پزشکان همواره با حضور بسیجی و جهادی خود در همه زمان‌ها و مکان‌ها خدمات خوبی را به مردم ارائه می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه دورود عنوان کرد: استقرار بیمارستان صحرایی در شهرستان توفیق ارزشمند خدمت به مردم است، بسیجیان اقدامات خود را از روی اخلاص، رضایت خداوند و رضایت‌مندی مردم انجام می‌دهند و در واقع کار‌های بسیجیان همواره ماندگار و ارزشمند است.

زینی وند بیان کرد: در این بیمارستان صحرایی علاوه بر درمانگاه‌های عمومی و تخصصی در بخش‌های آزمایشگاه، اورژانس، چشم، کلیه، داخلی، قلب و عروق، اطفال، ارتوپدی، مامایی، داروخانه، دندانپزشکی، روانشناسی کلینیک‌های تخصصی و عمومی به مدت سه روز در این منطقه به بیماران خدمات رایگان ارائه می‌شود.

او تصریح کرد: سازه مورد استفاده در این بیمارستان، ۱۰ چادر ۱۲ متری جهت تریاژ و کلینیک عمومی و اورژانس می‌باشد که در مالکیت دانشگاه علوم پزشکی است و کلیه تجهیزات به‌کار گرفته شده در این بیمارستان متعلق به سازمان بسیج جامعه پزشکی است.

فرمانده سپاه ناحیه دورود بیان کرد: این اولین بیمارستان صحرایی است که به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و کلیه دستگاه‌های اجرایی در دورود راه اندازی می‌شود.

سرهنگ ملک آرا مسئول بسیج جامعه پزشکی استان نیز در این مراسم اظهار داشت: بیمارستان صحرایی یکی از برنامه‌هایی است که در مناطق محروم و مرزی نقش بسیار موثری در درمان بیماران دارد.

او افزود: محرومیت زدایی یکی از اهداف اجرای این طرح است و همه خدمات در این بیمارستان به صورت رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.