معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون ۲۳۹ مددجوی نخبه در استان شناسایی شده اند، گفت: این نهاد با توجه به سطح بندی نخبگی مددجویان کمک هزینه تحصیلی و تشویقی به آنان پرداخت می‌کند.

شناسایی ۲۳۹ مددجوی نخبه در استان کرمانشاه/توزیع بسته بهداشتی بین نیازمندانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : هم اکنون ۲۳۹ نخبه در استان کرمانشاه از حمایت های کمیته امداد بهره مند می شوند.

او گفت : این مددجویان در زمینه های قرآنی، علمی، ورزشی، فرهنگی و همچنین ثبت اختراعات به عنوان نخبه شناخته شده اند.

او با اشاره به اینکه درجه نخبگی نخبگان مددجو در سه سطح محرز شده افزود: نخبگی چهار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از سوی بنیاد ملی نخبگان مورد تایید قرار گرفته است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: این نهاد با توجه به سطح بندی نخبگی نخبگان تحت حمایت کمک هزینه تحصیلی و تشویقی به آنان پرداخت می کند

توزیع ۸۴ بسته بهداشتی با کمک خیران نیک اندیش بین خانوارهای مددجو کرمانشاهی

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه گفت: ۸۴ بسته بهداشتی با کمک خیران نیک اندیش تامین و بین خانوارهای مددجو کرمانشاهی توزیع شد.

 سید مهدی حجازی گفت: این نهاد به منظور کمک به خانواده های مددجو برای مقابله با بیماری کرونا بسته های حمایتی و بهداشتی به آنان اهدا می کند.

حجازی افزود: در تازه ترین کمک ها ۸۴ بسته شامل بهداشتی شامل مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، صابون و شامپو به خانوارهای تحت حمایت اهدا شده است.

او ادامه داد: ارزش این بسته های بهداشتی بیش از پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده که با کمک خیران نیک اندیش تامین شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه با اشاره به پیش رو بودن مرحله دوم رزمایش ایران همدل در ماه های محرم و صفر، افزود: خیران نیکوکار می توانند برای شرکت در این رزمایش کمک های خود را به دفاتر کمیته امداد اهدا کنند .

دانش آموختگان تحت حمایت کمیته امداد در سامانه کارورزی ثبت نام کنند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: دانش آموختگان تحت حمایت می‌توانند به منظور ایجاد انگیزه کار آفرینی و کسب و کار در سامانه کارورزی وزارت کار ثبت نام کنند.

رضا طاهری با اشاره به اجرایی شدن برنامه اشتغال فراگیر جهت ثبت نام از مددجویان دانش آموخته در طرح کارورزی، گفت: دانش آموختگان تحت حمایت می‌توانند به منظور ایجاد انگیزه کار آفرینی و کسب و کار و همچنین فراگیری مهارت و تجربه در محیط واقعی کار در سامانه کارورزی وزارت کار ثبت نام کنند.

او افزود: کارورز به فرد دانش آموخته دانشگاهی جویای کار اطلاق می‌شود که بر اساس دستور العمل و چارچوب‌های آموزشی می‌تواند مهارت مورد نظر را در واحدها، موسسات و بنگاه‌های شغلی تعیین شده فرا بگیرد و یا مهارت خود را ارتقا دهد.

طاهری ادامه داد: پیش بینی می‌شود افراد زیادی از دانش آموختگان جویای کار تحت حمایت این نهاد پیش از ورود به بازار کار در سامانه کارورزی وزرات کار ثبت نام کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای دانش آموختگان؛ پس از مهارت آموزی، تسهیلات اشتغال پرداخت و یا برنامه کاریابی را اجرا می‌کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.