تشکیل جلسه برای نامگذاری و تغییر نام معابر در مهاباد

معاون استاندار و فرمانده مهاباد گفت: در جلسه شورای نظارت بر نامگذاری معابر با تغییر نام بعضی از معابر و نام‌گذاری معابر فاقد نام و اماکن عمومی شهر مهاباد موافقت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جلــسه شــورای نظارت بر نامگــذاری معــابر در مهـــاباد با حضـــور مصـــطفی احــمدزاده نمایــنده شورای اســـلامی شهر و طاهــر جـــنگلی دبیر شورای نام گــذاری شـــهرداری به ریاســـت شجــاعی معاون اســـتاندار و فرمــاندار ویژه شهرستان تشکیل شد.

ایرج شجاعی معاون استاندار و فرمانده مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد:در این جــلسه برای معابر و کوچــه‌های فاقـــد نام سطـــح شـــهر مهــاباد و گوک تپه، نامطرح  شد و اسامی پیشنهادی مورد بــحث و بررسی قرار گـــرفت.

شجاعی افزود: اسامی پیشــنهادی کمیتــه داخــلی نامگذاری شــهرداری مــهاباد که شامل درخــواست‌های شـــهروندان و ادارات بود توســـط طاهـــر جــنگلی ارائە شد.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: لازم بــه توضـــیح است اسامی مطــرح شــده پس از تاییـــد به شهــرداری جهت نصــب تابـــلو ابلاغ خواهـــد شــد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.