جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای سفر رئیس موساد به این کشور را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری مرأة البحرین، جمعیت الوفاق بحرین که بزرگترین جمعیت سیاسی مخالف در این کشور محسوب می‌شود، اخبار منتشر شده در خصوص تصمیم رئیس موساد برای سفر به بحرین را پس از سفر علنی وی به امارات محکوم کرد.

جمیعت الوفاق روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد این سفر جنایتی بزرگ و خیانت به بحرین و ساکنانش و نیز خروج از ملی گرایی و انحراف از ارزش‌ها و نیز اجماع ملی، میهنی و اسلامی به حساب می‌آید.

در ادامه این بیانیه آمده است: تأکید می‌کنیم نه صهیونیست ها، نه موساد و هیچ صهیونیستی در سرزمین‌ها جایگاهی ندارد و ملت ما با تمامی اقوام و اقشارش در برابر صهیونیست‌ها خواهد ایستاد و مخالف حضور آن‌ها بوده و تا آخرین نفس بر مخالفت با آن‌ها و نیز مخالفت با پروژه استعماری- تروریستی شان خواهند ایستاد.

گفتنی است دو روز پیش رسانه‌ها گزارش داده بودند «یوسی کوهن» رئیس موساد در سفر به امارات با مشاور امنیت ملی امارات دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) با اعلام این خبر افزوده بود: دو طرف در این دیدار، دیدگاه‌های خود را در خصوص همکاری در زمینه‌های امنیتی و نیز تحولات منطقه‌ای در کنار مسائل مورد اهمیت دو طرف، از جمله تلاش‌ها برای مهار کووید-۱۹ بیان کردند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه از دستیابی امارات و رژیم صهیونیستی به توافقی برای عادی سازی روابط خبر داد و مدعی شد این توافقی تاریخی به حساب می‌آید.

این در حالی است که توافق برای عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی واکشن‌هایی بین المللی را تا کنون در پی داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار