مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد از معرفی آثار برتر نوجوانان مهابادی به مهرواره استانی "عروسکم در خانه" خبر داد.

افسانه بازیار مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ۲ اثر نوجوانان مهابادی در بخش عروسک‌های بومی و محلی مهرواره استانی "عروسکم در خانه" به عنوان آثار برتر معرفی شد و به کار خود پایان داد.

این مقام مسئول در مهاباد افزود: هدف از برگزاری این مهرواره استانی، تشویق به ماندن در خانه در ایام شیوع بیماری کرونا، حفظ نشاط و پرکردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است.


بیشتر بخوانید


بازیار اذعان کرد: این اثر‌ها با استفاده از ابزار‌های ساده، رعایت اصل بومی و محلی بودن عروسک و خلاقیت در طراحی و ساخت الهام گرفته و از شخصیت‌های کتاب‌ها، به دبیرخانه مهرواره ارسال شده است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد یادآور شد: آونگ محمدیان و سیران ملازاده ۱۵ ساله از مهاباد در بخش هنری مهرواره استانی با عروسکم در خانه عنوان معرف آثار برتر جشنواره را به دست آوردند.

بازیار تصریح کرد: آثار برتر این مهرواره، در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی به نشانی http://agharbi.kpf.ir/ قابل مشاهده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.