چهار تن از جنگلبانان خراسان شمالی، در چهارمین جشنواره ملی روز جنگلبان به عنوان نمونه کشوری، مورد قدردانی و تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسن وحید مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت : در این آیین که به صورت ویدیوکنفرانسی برگزار شد از مسعود حلیمی، جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل خراسان شمالی، علی اداک، فرمانده یگان حفاظت اداره مانه و سملقان، محمدحسین رضازاده، نیروی یگان حفاظت اداره شهرستان گرمه به عنوان جنگلبان نمونه و رمضان ارغوان بازنشسته اداره کل منابع طبیعی استان و پدر شهید رضا ارغوان، از شهرستان راز و جرگلان به عنوان جنگلبان ایثارگر تجلیل شد.

وحید افزود: همچنین در این مراسم از محمد مومنی از شهرستان مانه و سملقان به عنوان جنگلبان افتخاری نمونه و رمضانعلی رضایی از شهرستان جاجرم به عنوان همیار طبیعت محافظ نمونه با اهدای هدیه، لوح تقدیر و تندیس قدردانی شد.

در چهارمین جشنواره ملی روز جنگلبان که با حضور رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و نیز رییس سازمان مدیریت بحرانه برگزار شد، مجموعا از ۱۵۲ نفر از افراد منتخب کشوری در حوزه مراتع و منابع طبیعی تقدیر شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.