مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: گشت های مشترک طرح نظارتی ویژه ماه محرم در استان در حال اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: با توجه به در پیش بودن ماه محرم و ایام عزاداری ابا عبدالله حسین (ع) و با توجه به افزایش تقاضا برای تهیه اقلام مورد نیاز هیات مذهبی و ضرورت کنترل هدفمند بازار، طرح نظارتی ویژه این ماه با رویکرد پیشگیرانه همزمان با سراسر کشور در استان در حال اجراست که تا ۱۳ شهریور ادامه می‌یابد.

او ادامه داد: این طرح با مشارکت سازمان صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های مربوطه، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

او گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده قیمت انواع ماسک در بازار کاهش یافته، اما با توجه به اینکه این کالا و مواد ضد عفونی کننده و سایر اقلام مرتبط با بیماری کرونا، جزو اقلام مورد نیاز و ضروری مردم است و نظارت بر آن‌ها و عرضه آن همچنان در دستور کار این سازمان است.

این مقام مسئول از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی و صنفی، موضوع را حضوری یا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ به سازمان تعزیرات حکومتی و یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.