فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از توزیع سری جدید کمک مومنانه در دهه اول محرم خبرداد.

سردار محسن کریمی دبیر قرارگاه کمک مومنانه استان مرکزی و فرمانده سپاه روح الله  در حاشیه  نشست با مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در گفت و گو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: سری دوم مرحله کمک مومنانه در استان مرکزی در دهه اول محرم در دو بخش نذورات و بخش بسته‌های معیشتی انجام می‌گیرد.

سردار کریمی با بیان اینکه سری اول مرحله دوم توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه در دهه امامت توزیع شده است افزود: مرحله پایانی کمک‌های مومنانه در دهه آخر ماه صفر اجرا می‌شود.

او ضمن قدردانی از زحمات و تلاش خبرنگاران و تمام کسانی که در راستای اطلاع رسانی و برنامه سازی در مورد کمک‌های مومنانه و تمام برنامه‌هایی که در استان انجام می‌شود از مدیر کل و کارکنان صدا و سیمای استان مرکزی تجلیل کرد.

دبیر قرارگاه کمک مومنانه استان مرکزی  تصریح کرد: تفاوت فرهنگ ایرانی اسلامی در طول دوران کرونا با فرهنگ پوچ غربی به وضوح برای دنیا قابل نمایش است و رزمایش کمک مومنانه عزت و کرامت ملت ایران را به رخ دنیا کشاند و فرهنگ ایرانی اسلامی را علاوه بر اینکه به خوبی نشان داد توانست الگویی بسیار موثر برای سایر کشور‌ها باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.