درخشش در چهارمین جشنواره ملی روز جنگلبان

جنگلبانان استان چهارمحال و بختیاری در چهارمین جشنواره ملی روز جنگلبان خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمین جشنواره ملی روزجنگلبان با رویکرد «ایثار و شهادت»، به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی و ریاست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و مسئولین لشکری و کشوری و استانی برگزار شد.

او افزود: جشنواره امسال، به علت شیوع ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی به صورت مجازی بود و تمامی استان‌ها از این طریق در جشنواره شرکت داشتند.


بیشتر بخوانید


محمدی مقدم ادامه داد: در این جشنواره از ۱۵۸ منتخب برتر کشوری، ۷ نفر از استان چهارمحال و بختیاری برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

او افزود: قدیر جلیل از شهرستان لردگان، یونس خلیلی از شهرستان کیار و سعادت الله رئیسی از شهرستان بروجن به عنوان جنگلبانان نمونه معرفی شدند.

محمدی مقدم اضافه کرد: در بخش جنگلبانان ایثارگر این جشنواره، حسنقلی مهری بابادی از شهرستان کوهرنگ و حسین‌علی عسگری از شهرستان اردل منتخب شدند.

او ادامه داد: در بخش جنگلبانان افتخاری نیز جواد کریمی از شهرستان لردگان و در بخش همیارطبیعت محافظ آقای اصغر شاهرخی از شهرستان شهرکرد معرفی و لوح تقدیر دریافت کردند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار