مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان گفت: در بازرسی از اصناف مختلف استان برای رعایت پروتکل های بهداشتی ۳ هزار و ۸۴۰ مورد تذکر شفاهی، یک هزار و ۵۸۴ مورد تذکر کتبی و ۱۵۹ مورد نیز تعطیل شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدصادق بصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان،  ۳۰ مرداد ماه در هفتمین جلسه کارگروه نظارت و بازرسی طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، گفت: به منظور کیفیت‌بخشی نظارت‌ها و بازرسی‌ها، چک لیست گروه‌های ۲۲‌گانه نظارتی ارتقا می‌یابند و اصلاح می‌شوند.

او لزوم گشت‌های بهداشتی ویژه کووید ۱۹ را مورد تاکید قرار داد و افزود: این گشت‌ها، بازوی اجرایی ما در نظارت‌ها و کنترل موارد تخلف هستند که باید با جدیت بیشتر دنبال شوند.

غلامرضا نویدی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان در این نشست از افزایش ۱۶ درصدی موارد بازرسی گروه‌های ۲۲‌گانه نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان طی هفته گذشته خبر داد و عنوان کرد: ۱۵ هزار و ۵۶۶ مورد بازرسی در هفته چهارم مرداد ماه انجام شده است.

او افزود: ۱۰ هزار مورد از این بازرسی‌ها با رعایت کامل نکات بهداشتی بوده است و به ۳ هزار و ۸۴۰ مورد تذکر شفاهی و به یک هزار و ۵۸۴ مورد تذکر کتبی داده شده و ۱۵۹ مورد نیز منجر به تعطیلی شده‌اند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان بیان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت با توجه به واحد‌های زیرمجموعه خود، بیشترین موارد بازرسی و تذکرات را شامل می‌شوند.

با توجه به اهمیت کنترل بهتر در مراجعات به مرکز پلاک‌گذاری استان، مقرر شد تا در خصوص ساعت کاری و یا امکان راه‌اندازی مرکز دوم با پیشنهاد و طرح نیروی انتظامی در ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با کروناویروس تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار