مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت گفت: کارخانه شرکت شیمی بافت یک سرمایه ملی است و حفاظت از آن به عنوان یک اصل مهم به شمار می‌رود.

 سیدمحسن شمس مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارخانه شرکت شیمی بافت یک سرمایه ملی و حفاظت از آن یک اصل مهم است و با توجه به توانایی، تجربه و قدرت هماهنگی موجود در مجموعه این انتظار می‌رود که دوره تعمیرات اساسی این مجتمع در زمان مقرر و بدون عیب و نقص اجراء شد.

او افزود: فعالیت همه ارکان شرکت در سطح خودشان بسیار پراهمیت بوده و این تیم اجرایی در صورتی که یکدیگر را به خوبی در مراحل مختلف اورهال پشتیبانی کنند، موفق به انجام کار به نحو احسن خواهند بود.

شمس ضمن تأکید مجدد بر اجرای بی نقص مراحل دوره اورهال در مدت زمان تعیین شده، تصریح کرد: تمام واحد‌های مرتبط با برنامه ریزی دقیق باید همه تلاش خود را بکار ببرند تا طبق برنامه و وقت مشخص شده فعالیت تولید کارخانه متوقف و پس از تمام دوره تعمیرات اساسی راه اندازی شد.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت ادامه داد: با توجه به اهمیت بالای این پروژه از روابط عمومی خواست، تمامی اقدامات اعم از جلسات هماهنگی واحد‌ها و مراحل مختلف اجرای پروژه جهت مستندسازی و انتقال تجربیات، ضبط و در پایان دوره در قالب فیلم و کتاب منتشر شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.