حادثه بندر بیروت در هر نقطه از جهان قابل تکرار است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: برای جلوگیری از حوادث مشابه آنچه که در هفته‌های پیش در بندر بیروت رخ داد، باید اصل پدافند غیرعامل را در واحد‌ها و نواحی صنعتی جدی بگیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حبیب امین زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی  اظهار کرد: در جنگ اقتصادی بیشتر شاهد اثربخشی نقش پدافند غیرعامل بوده و درفشار حداکثری اقتصادی دشمنان با به کارگیری از روش‌های مدون در پدافند غیرعامل، مجموعه‌های اقتصادی و صنعتی استان از حوادث مصون می‌شود.

او از تامین مواد اولیه و محصولات بهداشتی مورد نیاز هیئت‌های حسینی خبر داد و افزود: تمامی ملزومات به منظور توزیع مناسب در اختیار سازمان‌های متولی قرار داده می‌شود و سازمان صنعت ضمن تامین مواد اولیه و محصولات بهداشتی، ایمن‌سازی و مصون‌سازی بهداشتی هیئت‌های حسینی را یکی از ارکان اساسی می‌داند.

او با تأکید بر ضرورت ایمن سازی تاسیسات و موارد سایبری صنایع با بهره وری بیشتر و هزینه کمتر ادامه داد: مخازن انبار مواد شیمیایی باید به صورت مدون و بر اساس استاندارد‌ها بررسی و بازدید شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان این‌که رعایت استاندارد‌های گرمایشی در فصل سرما می‌تواند از بروز حادثه در بازار تبریز جلوگیری کند، اظهار کرد: هر زمان که از استاندارد‌ها عبور کردیم دچار خسارت و زیان شدیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.