معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: در موضوع کرونا سیاست «بگیر و ببند» جواب نمی دهد بلکه باید به آگاه سازی شهروندان پرداخت.

احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با بیان اینکه در موضوع کرونا سیاست « بگیر و ببند» جواب نمی دهد، گفت: بنابر سیاست های ستاد ملی مقابله با کرونا، برنامه ای برای محدودیت در تردد و رفت آمد ها وجود ندارد و تاکید ما بر آگاه سازی و فرهنگ سازی در مورد رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بین شهروندان است.

او با  بیان اینکه منع تردد بین استان ها و شهر ها به دلیل درهم آمیختن شهرها و فرهنگ ها کار سختی است، افزود: به هر حال در صورت اقتضای شرایط یا تدوین برنامه ای خاص در سطح کشور،  قطعا این موضوع را عملیاتی می کنیم و در اسرع وقت به شهروندان اطلاع رسانی می شود.

ترحمی به ضرورت رعایت توصیه های بهداشتی بین شهروندان اشاره کرد و گفت: تمام نگرانی ما از عادی فرض کردن شرایط، خستگی مردم از رعایت دستورالعمل های بهداشتی، سفرهای غیر ضروری به دیگر شهرها و استان های درگیر کرونا، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی است زیرا در این صورت خستگی کادر درمان چندین برابر می شود و عواقب جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.