مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به ایجاد مجموعه فخرالذاکرین در تبریز، گفت: این مجموعه فرهنگی، قرآنی و زیارتی، در محل آرامگاه حمال تبریزی و حاج فیروز زیرک کار با همکاری شهرداری منطقه ۱۰ تبریز ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی  مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در دیدار شهردار منطقه ۱۰ تبریز با وی، اظهار کرد: وجود مجموعه‌های فرهنگی و قرآنی، تاثیرات مثبتی در فضای اجتماعی جامعه داشته و منشا خیر و برکت است.

او  با تاکید بر اهمیت صیانت از موقوفات و همچنین استفاده بهینه و موثر از اراضی وقفی و موقوفات افزود: باید در راستای گسترش معنویت و اخلاق دینی در جامعه تلاش کرده و در راستای تعالی فرهنگ جامعه، فضا‌های فرهنگی را توسعه دهیم.

او نیز در این دیدار با بیان این‌که اداره کل اوقاف و امور خیریه از جمله اداراتی است که به طور مستمر و تنگاتنگ، ارتباط و تعامل گسترده‌ای با شهرداری منطقه دارد  افزود: زمین‌های وقفی و فضا‌های مشترک بسیاری که در سطح منطقه وجود دارد و این امر باعث شده تا شهرداری منطقه و همچنین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در راستای رسیدن به اهداف مشترک، ارتباط خوب و هم افزایی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.