فدراسیون کوهنوردی درخصوص تجمعات کوهنوردان در دماوند با توجه به شیوع کرونا، دو روز قبل هشدار داده بود که مسیر جنوبی دماوند را ببندید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فدراسیون کوهنوردی با توجه به اعلام ممنوعیت تردد در صعود به قله دماوند توسط بخشداری لاریجان و نادیده گرفتن این درخواست توسط شهرداری و‌ شورای شهر رینه ، روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه به فرمانداری آمل نامه‌ای ارسال و اعلام کرده بود متاسفانه با توجه به شیوع کرونا مسیر جنوبی صعود به قله دماوند باز بوده و حتی خدمات عبور و حمل و نقل به کوهنوردان نیز در حال انجام است.

فدراسیون در این نامه که رونوشتی نیز به بخشداری لاریجان ارسال شده بود اعلام کرد در صورت وقوع هرگونه رخداد در این منطقه هیچ مسئولیتی متوجه فدراسیون نخواهد بود.

مسیر جنوبی دماوند را ببندید + فیلم و تصویر
فدارسیون کوهنوردی پیشتر نیز از کوهنوردان خواسته بود با توجه به شیوع کرونا در استان های مازندران و تهران برای صعود به قله دماوند اقدام نکنند، اما متاسفانه جمعیت زیادی از کوهنوردان و طبیعت گردان بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی دیروز در دامنه قله دماوند حاضر شدند و حتی اقدام به برپایی کمپ کردند.


انتهای پیام/ ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.