جشنواره مالک اشترِ سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) برگزار شد

جشنواره مالک اشترِ سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز به منظور رشد فرماندهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمد ابن موسی (ع) شیراز گفت: جشنواره مالک اشتر به منظور شایسته سالاری و ایجاد زمینه برای رشد فرماندهان، مدیران و رده های موفق و برتر برگزار می‌شود.

مرتضی خسروانی با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر فرصتی برای ارتقای فرهنگ بسیج و فرهنگ کار جهادی است، افزود: وحدت رویه و نظام مند شدن انتخاب رده‌ها، ترغیب در رفع معایب اساسی و ماموریتی، رشد بیشتر رده ها، استفاده بیشتر از فرصت ها و توانمندی ها و ظرفیت ها، زمینه بروز خلاقیت ها و نوآوری برای تحولی سازنده و پیش برنده و ارج نهادن به تلاش های بسیج برای ماموریت ها، از جمله اهداف این جشنواره است.

فرمانده ناحیه احمد ابن موسی (ع) شیراز با اشاره به اینکه دشمن در جنگ سخت شکست خورده است و به خوبی می‌داند که در نبرد سخت همیشه بازنده خواهد بود، تصریح کرد: می‌بینیم که استکبار بیش از هر زمان دیگری به دنبال جنگ در زمینه‌های فرهنگی - اقتصادی است، و این جنگ را به حول و قوه الهی، با صبر مردم و تلاش و جهاد بسیجیان جوان در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی خواهیم برد.

سرهنگ خسروانی، با دعوت مردم به هوشیاری در مقابل توطئه های استکبار، افزود: این بار هم دشمن همچون جبهه های دیگر شکست خواهد خورد و پیروزی بزرگ تری برای انقلاب اسلامی رقم می خورد.

در پایان برنامه ضمن تقدیر و تشکر و اهدای هدیه به ۴۵ نفراز بسیجیان نمونه، حاج آقا محمودی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر از عکس شهید شاخص ناحیه احمد بن موسی (ع) رونمایی و ابراز امیدواری کرد: که راه این شهدا را بسیجیان ادامه می دهند و پرچم انقلاب را همچنان با صلابت بیشتر برافراشته نگه خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار