حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی گفت: بهترین امر به معروف خدمت به جامعه اسلامی و خلق خداست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی امام جمعه زاهدان در خطبه‌های این هفته نماز به مهمترین دستاوردهای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: همه مسائل جامعه در مقوله امر به معروف و نهی از منکر قرار می‌گیرد که برای راهنمایی و هدایت جامعه بر همگان واجب است.

امام جمعه زاهدان توجه به توطئه دشمنان و تقویت توان نظامی در برابر دشمنان را از دیگر معروفات عنوان کرد و افزود: امروز با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ جهان در عرصه نظامی شناخته شده و همه دشمنان از توان داخلی آن ترس دارند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تلاش برای رشد علمی کشور بویژه در زمینه مبارزه با ویروس کرونا را از دیگر معروفات مهم در جامعه عنوان کرد و گفت: کادر بهداشت و درمان و گروه‌های جهادی از زمان بروز این ویروس تاکنون خدمات ارزشمندی ارائه دادهاند که قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین محامی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولتمردان خدمات ارزنده را در طول سالیان متمادی در سیستان و بلوچستان ارائه کرده‌اند و تداوم اجرای طرح‌های در دست اجرا نوید آینده روشن برای این استان دارد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همه مسوولان نظام عنایت ویژه‌ای به این استان برای شکوفایی استعدادها با سرمایه گذاری متعدد دارند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان برقراری ارتباط امارات با رژیم غاصب صهیونیستی را بزرگترین منکر جهان اسلام عنوان کرد و افزود: رژیم صهیونیستی که با غصب سرزمین های اشتغالی بدترین ظلم ها را به مردم فلسطین روا داشته خود منکر است و ارتباط با آن نیز منکر در منکر محسوب می‌شود.

امام جمعه زاهدان گفت: در تاریکی فتنه‌ها و سختی‌های روزگار و ظلمت دام های شیطانی، امام حسین(ع) چراغ هدایت و راهنمای انسان به سوی نور و روشنایی است که باید پشت سر آن حضرت حرکت کرد تا به سر منزل مقصود رسید.

حجت الاسلام و المسلمین محامی امام حسین(ع) را مظهر رحمت واسعه خداوند متعال معرفی کرد و گفت: امام حسین (ع) با ایثار جان و مال و هستی خویش توانست صراط حق را از کج راهی و گمراهی برای همه تبیین کنند تا مردم توفان زده را بر کشتی نورانی امامت به سوی حق هدایت فرمایند.

او  بر گسترش فرهنگ امر و به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت مسجد گفت: مسجد خانه خدا و قرارگاه فرهنگی، اجتماعی و دینی در محلات است که باید همواره محور فعالیت باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار