مدیر عامل گروه صنعتی ماشین سازی تبریز با صدور پیامی با ابراز خرسندی از بقای تیم فوتبال در لیگ برتر باشگاه‌های کشور، از تلاش‌ها و زحمات محمدرضا زنوزی مالک این تیم قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ناصر فرج زاده   مدیر عامل گروه صنعتی ماشین سازی تبریز  روز جمعه با انتشار این پیام ضمن اشاره به اینکه موفقیت تیم فوتبال ماشین سازی در سایه زحمات مالک باشگاه حاصل شده است، افزوده است: بنده و کارکنان زحمت کش کارخانه ماشین سازی سپاسگذار این زحمات بوده و حمایت‌های بی دریغ آقای زنوزی در راستای توسعه و رونق فوتبال خطه آذربایجان هرگز فراموش نکرده و برای ایشان و تیم پرآوازه و قدیمی سبز آذربایجان موفقیت و سربلندی روزافزون آرزومندیم.

او  ادامه داده است: جای بسی خرسندی است که در پایان رقابت‌های لیگ برتر نتیجه‌ای ارزشمند و آبرومندانه برای جامعه ورزش آذربایجان و به ویژه علاقمندان و دوستداران تیم با سابقه و محبوب ماشین سازی تبریز رقم خورد و این تیم توانست همچنان حضورش در لیگ برتر را استمرار بخشد.

او  ابراز امیدواری کرده است تیم فوتبال ماشین سازی فصل آینده لیگ برتر را با ارایه نمایشی ایده آل در رده‌های بالاتر جدول رده بندی به پایان برساند.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با وجود ارایه بازی‌های زیبا و تماشاگرپسند به دلیل بدشانسی‌های مختلف و دریافت گل در دقایق پایانی اغلب بازی ها، خط سقوط به دسته پایین‌تر را تا آخرین هفته لیگ برتر حس می‌کرد.

سبزقبا‌های تبریز با پیروزی یک بر صفر مقابل نفت آبادان با جمع آوری ۳۱ امتیاز با رده یازدهمی، لیگ برتر نوزدهم را به پایان رساندند.

گفته می‌شود با ابراز تمایل محمدرضا زنوزی برای انتقال امتیاز تیم فوتبال ماشین سازی، این تیم قدیمی پس از سال‌ها بلاتکلیفی بار دیگر از فصل آینده به کارخانه ماشین سازی واگذار شود.

 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.