پس از پایان لیگ نوزدهم و سقوط تیم فوتبال شاهین شهرداری به لیگ آزادگان، چند بازیکن جدایی خود را از این تیم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برگزار شد و شاهین شهرداری بوشهر که هفته گذشته سقوطش به لیگ آزادگان قطعی شده بود، با نتیجه ۴ بر یک برابر استقلال شکست خورد تا با کسب ۲۲ امتیاز از ۳۰ بازی، به کارش در لیگ نوزدهم پایان دهد.

شاهین شهرداری فصل آینده باز هم در لیگ ٱزادگان به رقابت خواهد پرداخت و جدایی چند بازیکن از این تیم قطعی به نظر می‌رسد.

ابوالفضل رزاق پور که با قراردادی قرضی به شاهین شهرداری پیوسته بود، به تراکتور باز می‌گردد یا همچنان با قراردادی قرضی در یک تیم لیگ برتری دیگر به کارش ادامه می‌دهد.

ماکسیم کوویلیتایا و لوکا گادرانی، بازیکنان خارجی تیم بوشهری در کنار شهرام سالاری با انتشار استوری در صفحات اینستاگرامی خود، با هواداران شاهین شهرداری خداحافظی و جدایی خود را از این تیم اعلام کردند.

همچنین اسماعیل شریفات هم پیش از این اعلام کرده بود در صورتی که شاهین شهرداری به لیگ آزادگان سقوط کند، از این تیم جدا خواهد شد.

با این تفاسیر باید جدایی این بازیکنان از شاهین شهرداری را قطعی دانست و به احتمال زیاد طی روز‌های آینده چند بازیکن دیگر این تیم نیز بوشهر را ترک خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:


به نظر می‌رسد شاهین شهرداری با توجه به بضاعت مالی خود، در فصل آینده چاره‌ای جز استفاده از بازیکنان آکادمی و استعداد‌های بوشهری که تعدادشان هم کم نیست ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار