فرماندار شهرستان روانسر گفت: ۶۰ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی با ۲۷۳ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال اعتبار در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 طرح عمرانی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سعدی مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر گفت: بهره برداری از ۲ طرح پرواربندی ۲۰۰ راسی بره و ۶ طرح سیستم‌های آبیاری تحت فشار در سطح ۸۴ هکتار از اراضی شهرستان با اعتباری بالغ ۱۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال طرح‌های بخش کشاورزی است که افتتاح خواهد شد.

او ادامه داد: بهره برداری از مدرسه روستایی ۲ کلاسه بازسازی شده پس از زلزله در روستای کندوله و پنج واحد ساخت مددجوبان زیرپوشش نهاد‌های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی و طرح هادی روستای تم تم با هفت میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال اعتبار از دیگر طرح‌های قابل افتتاح این شهرستان است.

فرماندار روانسر اظهار داشت: در هفته دولت طرح گازرسانی به روستا‌های گیج، میرعزیزی و سمنگان بهره مندی ۶۸ خانوار، گازرسانی به پنج واحد مرغداری روستا‌های کچکینه، تم تم و بله زین و طرح اصلاح و بهینه شبکه برق روستای بنچله با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

مصطفی زاده گفت: ساماندهی مزار شهدا، افتتاح فروشگاه صنایع دستی در سراب روانسر و ۲۶ طرح عمران روستایی از دیگر طرح‌های این شهرستان است که در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: در هفته دولت افتتاح ۲ طرح گردشگری شامل مرحله اول مجتمع گردشگری و واحد پذیرایی بین راهی در روستای شبانکاره نیز با هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار انجام می‌شود.

مقام عالی دولت در شهرستان روانسر اضافه کرد: بهره برداری از ۲ طرح آسفالت خیابان اصلی و بلوار معلم شهر روانسر، بهره برداری از ۲ طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی روستا‌های مرادآباد و لبنی، بهره برداری از کارخانه بتن روستای سردم با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در سال، بهره برداری از مرحله دوم طرح آبخیزداری حوزه کیلانبر، بهره برداری از معدن سنگ لاشه روستای تپه رش با ظرفیت تولید ۸۵ هزار تن در سال و بهره برداری از طرح مجتمع خدماتی رفاهی محور کوزران -روانسر از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان روانسر است.

مصطفی زاده یادآور شد: با بهره برداری از این طرح‌ها ۵۸ فرصت شغلی جدید در شهرستان روانسر ایجاد خواهد شد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.