استاندار اردبیل گفت: در دو سال اخیر برای توسعه فضای آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از پروژه‌های دانشگاه محقق اردبیلی گفت: جهش خوبی برای توسعه و تامین امکانات، فضای آموزشی، مجموعه ورزشی مورد نیاز دانشگاه آغاز شده و این روند با تامین اعتبار بیشتر ادامه می‌یابد.

او با بیان اینکه در ایام هفته دولت با حضور مسئولین عالی رتبه این پروژه‌ها افتتاح می‌شود افزود: از مسوولانی که برای افزایش اعتبار مراکز آموزش عالی تاثیر گذار هستند در ایام هفته دولت به استان اردبیل سفر می‌کنند تا با تزریق اعتبار مناسب سایر بخش‌ها نیز توسعه و تکمیل شوند.

استاندار اردبیل با تقدیر از مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: این دانشگاه برای هفته دولت کتابخانه مرکزی و ساختمان علوم انسانی را برای افتتاح آماده کرده که در یک سال اخیر تلاش بسیار خوبی در حوزه عمرانی در محقق اردبیلی انجام شده است.

بهنام جو افزود: علاوه بر این‌ها اولین استخر سر پوشیده برای کارکنان و دانشجویان و یک ساختمان برای دانشکده فنی و ساختمان دیگری برای علوم انسانی در دست اجرا دارد که تلاش مسوولان ذیربط و تامین اعتبار مورد نیاز در یک سال آینده به بهره برداری می‌رسند.

او در پایان گفت: توسعه و جهش در مراکز آموزش عالی سبب توسعه در سایر بخش‌ها می‌شود و دانشگاه محقق اردبیلی آبروی استان است باید در جهت توسعه فضای آموزشی و سایر بخش‌های این دانشگاه تلاش کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.