استاندار مرکزی گفت: در هفته دولت هزار طرح بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:در هفته دولت در سطح استان مرکزی هزار طرح افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود که از این هزار طرح ۹۷۰ طرح به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۳۰ طرح هم آغاز می‌شود.

آقازاده افزود: با افتتاح این طرح‌ها ۹ هزار و۲۵۰ شغل ایجاد می‌شود که تعهد استان برای اشتغال امسال ۲۰ هزار شغل بوده که با این طرح‌ها حدود نیمی از تعهد استان انجام می‌شود.

او اضافه کرد: در مجموع برای این هزار طرح‌ها حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

استاندار مرکزی همچنین در حاشیه مراسم بهره برداری از ۹۰ طرح اقتصادی و عمرانی در خمین بیان کرد: طرح‌های هفته دولت خمین شامل ۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی و آغاز عملیات اجرایی ۹ طرح است که برای این طرح‌ها ۹۰۰ میلیارد ریال صرف و سرمایه‌گذاری شده است.

او ادامه داد: بیشتر طرح‌های به بهره‌برداری رسیده هفته دولت در خمین مربوط به مدیریت شهری است که نشان دهنده برداشته شدن گام‌های بلند توسعه و اهمیت دادن به رفاه و زیست مناسب شهروندان است.

آقازاده تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها در شهرستان خمین که نرخ بیکاری آن بالاست ۴۲۵ فرصت شغلی ثابت و غیر ثابت فراهم می‌شود که یک گام موفقیت‌آمیز این مهم برای این شهرستان است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.