مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از ثبت‌نام ۵۴۸ نفر در سامانه کارا خبر داد.

 سامانه کارابه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان در خصوص شرایط مشاغل آسیب‌دیده و ثبت‌نام در سامانه کارا، گفت: در  استان زنجان ۵۴۸ نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند. 

ارجمند افزود: ۴۹۴ پرونده صنایع‌دستی و ۵۴ پرونده گردشگری در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که میزان اشتغال این پرونده ­ها برای ۸۰۹ نفر است.
 
او  افزود:انتظار می‌رود واحد‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا که در این استان فعالیت می‌کنند و واجد شرایط برای بهره‌مندی از تسهیلات حمایتی هستند هرچه سریع‌تر به سامانه کارا به آدرس الکترونیکی kara.mcls.gov.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: تاکنون ۲۵ درصد از این ثبت‌نام کنندگان موفق به دریافت تسهیلات شده­ اند و درخواستی که از شبکه بانکی استان است تسریع در پرداخت تسهیلات به این واحد‌ها باشد.

او ادامه داد:با ابلاغ دستورالعمل جدید کارگاه‌های دارای نیروی کار بیمه نشده نیز واجد شرایط ارائه تسهیلات حمایتی قرارگرفته‌اند که می‌توانند ثبت‌نام خود را در سامانه مذکور انجام دهند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.