مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۱ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۰ هزار قطعه انواع لوازم یدکی احتکاری خودرو

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۲۰ هزار قطعه انواع لوازم یدکی احتکاری خودرو به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سردار حسینی گفت: با اطلاعات واصله در خصوص انبار قطعات یدکی خودرو در یکی از شهرستان‌های استان با همکاری فرماندهی شهرستان مربوطه انبار مذکور شناسایی و در بازرسی حدود ۲۰ هزار قطعه انواع لوازم یدکی خودرو کشف شد.

او افزود: ارزش ریالی قطعات کشف شده ۵ میلیارد ریال بوده و در این رابطه یک نفر دستگیرو پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از مردم درخواست کرد در صورت اطلاع از هر گونه موارد تخلف و احتکار موضوع را در اختیار پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت رسیدگی و برخورد قانونی صورت گیرد.

دستگیری سارقان کابل برق و مخابرات در خلخال

رئیس دادگاه بخش هشجین خلخال گفت: سارقان کابل مخابرات، باتری‌های دکل مخابرات و همچنین کابل‌های برق و پمپاژ شبکه انتقال آب در منطقه خورش‌رستم و هشجین خلخال شناسایی و دستگیر شدند.

باقر نریمانی از دستگیری، محکومیت به حبس و متلاشی شدن اعضای باند سارقان سیم و کابل برق شبکه‌های برق‌رسانی و مخابرات منطقه خورش‌رستم و هشجین خبر داد.

او بیان کرد: این سارقان اقدام به سرقت کابل مخابرات، باتری‌های دکل مخابرات و همچنین کابل‌های برق و پمپاژ شبکه انتقال آب کرده بودند.

رئیس دادگاه بخش هشجین خلخال افزود: با تشکیل ۱۷ پرونده سرقت در روستا‌های شمالی بخش خورش‌رستم از جمله شمس‌آباد، کجل، قوسجین، جاده اردبیل - سرچم، شهر هشجین و روستا‌های جنوب این بخش از جمله نساز، برندق، سفیدآب، چنارلق و برخی ازروستا‌های کوچک جرایم سرقت وقوع یافته در مناطق یاد شده برای دادگاه مسجل شد.

نریمانی گفت: سارقان حرفه‌ای پس از شناسایی و دستگیری توسط ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خلخال و پاسگاه هشجین به تحمل پنج سال حبس در زندان محکوم شدند.

او افزود: دادگاه بخش هشجین با جدیت وتمام توان با مجرمان جرایم کیفری که به هر عنوان و یا بهانه‌ای امنیت جامعه و مردم را در معرض مخاطر قرار می‌دهند، برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.