وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: مرکز ارتباط با ذی نفعان سمعک ماست چرا که پیش از این نمی‌توانستیم حرف‌های جامعه هدف و ذی نفعان را بشنویم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، در مراسم رونمایی و بهره برداری از مرکز پاسخگویی و ارائه خدمات به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، اظهار کرد: در آستانه آخرین هفته دولت تدبیر و امید هستیم. در این ایام یکی از حرف‌هایی که از بدو ورود به وزارت خانه گفتم، جامعه عمل پوشیده شده است.

وی افزود: مرکز ارتباط با ذی نفعان سمعک ماست چرا که پیش از این که نمی‌توانستیم حرف‌های جامعه هدف و ذی نفعان را بشنویم امروز با راه اندازی این مرکز نوآورانه می‌توانیم بهتر صدای آن‌ها را بشنویم تا سطح کیفی زندگی ذی نفعان را افزایش دهیم. روش سنتی شناسایی و شنیدن مشکلات بازنشستگان کنار گذاشته شده است و امروز با روش‌های نوین این اتفاق رقم می‌خورد.

شریعتمداری با بیان اینکه مرکز جامع ذی نفعان یک روش مناسب برای شنیدن صدای بازنشستگان است، گفت: اگر یک شورای نظارتی از سوی ذی نفعان راه اندازی شود و فرآیند‌های ارائه خدمات مورد بازنگری قرار دهند ما نیز می‌توانیم تلاش کنیم به شکل ذی نفع محورانه این فرایند را بهبود ببخشیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با توجه افتتاح مرکز نوآوری و محل استقرار استارتاپ‌ها، بیان کرد: اگر در حوزه مخاطبان دیگر وزارت کار بتوانیم مرکز نوآوری را پوشش دهیم و بتوانیم حوزه فعالیت‌های این مرکز را گسترده‌تر کنیم تا افراد جوان وارد این مرکز شوند و برای معلولان، کودکان کار، زنان سرپرست خانوار و... راه حل‌هایی را پیدا کنند نتیجه خواهد داد، امیدوارم این مرکز تحول بزرگی در این زمینه‌ها ایجاد کند.

درحال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار