وی افزود: مرکز ارتباط با ذی نفعان سمعک ماست چرا که پیش از این که نمیتوانستیم حرفهای جامعه هدف و ذی نفعان را بشنویم امروز با راه اندازی این مرکز نوآورانه میتوانیم بهتر صدای آنها را بشنویم تا سطح کیفی زندگی ذی نفعان را افزایش دهیم. روش سنتی شناسایی و شنیدن مشکلات بازنشستگان کنار گذاشته شده است و امروز با روشهای نوین این اتفاق رقم میخورد.
شریعتمداری با بیان اینکه مرکز جامع ذی نفعان یک روش مناسب برای شنیدن صدای بازنشستگان است، گفت: اگر یک شورای نظارتی از سوی ذی نفعان راه اندازی شود و فرآیندهای ارائه خدمات مورد بازنگری قرار دهند ما نیز میتوانیم تلاش کنیم به شکل ذی نفع محورانه این فرایند را بهبود ببخشیم.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با توجه افتتاح مرکز نوآوری و محل استقرار استارتاپها، بیان کرد: اگر در حوزه مخاطبان دیگر وزارت کار بتوانیم مرکز نوآوری را پوشش دهیم و بتوانیم حوزه فعالیتهای این مرکز را گستردهتر کنیم تا افراد جوان وارد این مرکز شوند و برای معلولان، کودکان کار، زنان سرپرست خانوار و... راه حلهایی را پیدا کنند نتیجه خواهد داد، امیدوارم این مرکز تحول بزرگی در این زمینهها ایجاد کند.
درحال تکمیل...