در روز یکم شهریورماه همزمان با سالروز ترور شهید لاجوردی، صفحه منتسب به رهبر انقلاب بخشی از بیانات ایشان را درباره این شهید والامقام منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته یکم شهریورماه مصادف است با سالروز ترور شهید اسدالله لاجوردی، همزمان با این روز صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی، بخشی از بیانات آیت الله خامنه‌ای را درباره این شهید والا مقام منتشر کرد. 

"روزنامه آلمانی نوشت ترور لاجوردی، ترور نیست!

«من این درد درونی خودم را فراموش نمیکنم که در یک‌سال‌ونیم پیش، وقتی که شهید عالی‌مقام و سیّد عزیز و بزرگوار، شهید لاجوردی به شهادت رسید، کسی که چهره بسیار درخشانی بود و بسیار کسان از مجاهدات او در دوران مبارزات و در دوران اختناق خبر ندارند که این مرد چه کرد و کجا‌ها بود و چگونه زندگی کرد؛ چه زندان‌هایی کشید و چه زحمت‌هایی متحمّل شد. بعد از انقلاب نیز بی‌تظاهرترین کار‌ها را که سخت‌ترین هم بود، بر دوش گرفت و آخر هم شهید شد؛ یکی از روزنامه‌های آلمان نوشت ترور لاجوردی، ترور نیست! یعنی آن‌ها عنوان ترور را هم عوض کردند؛ چرا؟ چون این به وسیله ناراضیان داخلی انجام گرفته است! لاجوردی اگر شهید می‌شود، حتی ترور بودن این را هم قبول نمی‌کنند، می‌گویند ترور نیست. تبلیغات رسانه‌های دنیا این است.»
۱۳۷۹/۰۱/۲۶"

تعبیر زیبای رهبر انقلاب از شهید لاجوردی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.