تحریف عملکرد دولت به دست دشمنان نظام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : عملکرد دولت به دست دشمنان نظام و برخی از مخالفین داخلی تحریف می‌شود.

تحریف عملکرد دولت توسط دشمنان نظامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : دولت در سال‌های اخیر با چند بحران بزرگ همچون سیل، زلزله و شیوع بیماری کرونا دست و پنجه نرم کرد.

او از تحریف عملکرد دولت به عنوان یکی از بحران‌های پیش رو مدیران یاد کرد و گفت: در بحث واگذاری‌ها و درآمد‌های نفتی، زمانی که کشور وضعیت مناسبی داشت، هیچ کس نپرسید هفت تپه به چه قیمتی و به چه کسانی واگذار شد، اما آن افرادی که سکوت اختیار کرده بودند، در شرایط کنونی دولت، مدعی هستند.

معاون استاندار کرمانشاه، تشکیل خانه احزاب را یکی از اقدامات مثبت دولت در بخش سیاسی عنوان کرد و افزود: در کرمانشاه تمامی احزاب و گروه‌ها در دولت تدبیر و امید فرصت برای فعالیت داشتند.

الهی تبار به اقدامات دولت در زمینه رسیدگی به اقلیت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به تنوع قومی و مذهبی در استان کرمانشاه توانستیم تعامل خوبی بین اقوام و مذاهب ایجاد کنیم.

او به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: در بحث انتخابات آنچه دولت اعتقاد داشت یعنی سلامت انتخابات و بی طرفی محقق شد.

معاون استاندار کرمانشاه در رابطه با مشارکت سیاسی در انتخابات گفت: ما موضوع تایید صلاحیت‌ها در کرمانشاه را افزایش دادیم، اما تمام موضوع در این زمینه بر عهده ما نبود و دیگر ارگان‌ها نیز نقش آفرینی می‌کردند.

الهی تبار ادامه داد: دور دوم انتخابات نیز ۲۱ شهریور ماه در شهرستان‌های کرمانشاه و اسلام آبادغرب برگزار شد، خواهد شد.

او گفت: در این دوره از انتخابات پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل رعایت خواهد شد و رویکرد تبلیغات مبنی بر استفاده از فضای مجازی خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه به افزایش نقش زنان در پست‌های مدیریتی اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از مسوولیت‌های استان بین بانوان توانمند تقسیم شده است.

الهی تبار با بیان اینکه مشارکت‌های اجتماعی در دولت تدبیر و امید افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: آمار ایجاد و فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در استان کرمانشاه نسبت به قبل ۲ برابر شده است.

او افزود: آسیب‌های اجتماعی را در کرمانشاه شناسایی کردیم و توانستیم برخی از آن‌ها را کنترل کنیم.

معاون استاندار کرمانشاه ساخت ۳۰۰ مدرسه در مناطق حاشیه‌ای اشاره کرد و گفت: ارگان‌های مختلف همچون بسیج، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی را برای رسیدگی به امور مناطق حاشیه‌ای بسیج کردیم و توانستیم گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

الهی تبار همچنین به مسایل امنیتی هم اشاره کرد و گفت: با اشراف اطلاعاتی در مناطق مختلف توانستیم امنیت خوبی در استان ایجاد کنیم؛ استقرار امنیت در استان در امنیت کشور موثر خواهد بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.