کمک به عشایر با تامین آب و احداث جاده

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با فرهنگ سازی به عشایر کمک کنیم و آب و جاده برای آنها احداث کنیم.

عبدالله ایزد پناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باید با فرهنگ سازی، تامین آب و احداث جاده به عشایر کنیم، جاده کوه گِردکی از سال ۷۰ تا کنون وجود داشته است که چند وقت پیش امور عشایر آن را بازسازی کرد و نیاز مردم عشایر است و یک طرحی پیشنهاد داده ام که با آن موافقت شد و در پی اجرایی کردن هستیم.

او افزود: یکی از مشکلات اساسی کشور ما این است که به محیط زیست رسیدگی نمی شود و منابع طبیعی از بین رفته است، ما در کمیسیون کشاورزی به دنبال راه حل و اجرای طرح‌هایی هستیم تا این مسئله را حل کنیم.

ایزد پناه بیان کرد: با مشاوره گرفتن از نخبگان قطعا بسیاری از مشکلات حل خواهد شد که عمدتا از متخصصان زیادی استفاده نمی شود و من معتقد هستم که باید این مهم نهادینه شود و جمعی از مدیران بازنشسته و با تجربه مشاوران من هستند، تیم‌هایی در زمینه‌های مختلف داریم و از فرزندان متخصص ایذه و باغملک استفاده خواهیم کرد و اکنون نیز در کنار ما هستند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:   اگر در سطح شهرستان مدیری ضعیف باشد من به عنوان نماینده وظیفه خود میدانم که به نهاد مربوطه اطلاع دهم تا آن اداره ساماندهی شود.

این مقام مسئول گفت: ما پیگیر برخی مسائل هستیم، اما بسیاری از اقدامات نیز از گذشته در حال پیگیری بودند و پروژه‌هایی را آغاز کرده ایم، بیمارستان ۹۶ تختخوابی در هفته دولت افتتاح خواهد شد، اداره ارشاد اسلامی اگر مشکلاتی دارد سر و سامان خواهیم داد، از عملکر اداره ورزش ناراضی هستیم و از مدیر کل این اداره نیز گلایه مندیم که این مسئله را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد و در زمینه شهرداری و شورای شهر نیز از فرماندار شهرستان درخواست میشود که با ورود خود به این حاشیه‌ها خاتمه دهد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.