مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۳۵ پروژه گازرسانی روستایی و صنعتی با ۸۴۱ میلیارد ریال اعتبار در استان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از این تعداد ۳۷ پروژه گازرسانی قابل افتتاح روستایی شامل چهار روستا در بانه، ۱۲ روستا در بیجار، پنج روستا در دیواندره، شش روستا در دهگلان، چهار روستا در سقز، یک روستا در سنندج، چهار روستا در کامیاران و پنج روستا در مریوان است.

او افزود: در بخش صنعتی نیز، ۵۳ پروژه گازرسانی شامل چهار طرح در بانه، یک مورد در بیجار، پنج طرح دهگلان، یک طرح سقز، ۱۵ طرح در سنندج، ۱۰ مورد در قروه و ۱۷ طرح در کامیاران به بهره‌برداری می‌رسد، ضمن اینکه ۴۵۱ میلیارد ریال برای افتتاح طرح‌های روستایی و صنعتی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: همزمان با هفته دولت، عملیات اجرایی ۳۳ طرح گازرسانی روستایی شامل پنج روستای بیجار، ۲ روستای دهگلان، ۱۰ آبادی دیواندره، هفت روستا در سنندج و پنج روستا در کامیاران آغاز می‌شود.

فعله‌گری با بیان اینکه در بخش صنعتی نیز، کلنگ آغاز عملیات گازرسانی به چهار طرح در دیواندره و هشت طرح در سنندج بر زمین زده می‌شود، افزود: در مجموع برای آغاز اجرای عملیات گازرسانی به پروژه‌های روستایی و صنعتی ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ دوم تا هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.