راه‌اندازی سایت تخصصی صنایع پائین‌دستی پتروشیمی

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ، از ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی با راه‌اندازی سایت تخصصی صنایع پائین‌دستی پتروشیمی در شهر چوئبده خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از صنایع پائین‌دستی تاکید کرد و گفت: ما در آبادان صنایع پالایشگاه و پتروشیمی و صنایع پائین‌دستی پتروشیمی را داریم که انصافا طی سه ماه گذشته پیگیری‌ها و اقدامات جهادی برای شهرستان آبادان بی‌نظیر بوده است.

او از سرمایه‌گذاری کلان صنایع پائین‌دستی پتروشیمی در آبادان خبر داد و افزود: طی سه ماه گذشته در نشستی چهار ساعته توانستیم مدیران صنایع پائین‌دستی پتروشیمی را به اقناع برسانیم که در آبادان سرمایه‌گذاری کلان انجام دهند و در همان نشست طی تماس تلفنی با استاندار خوزستان مجوز این کار را اخذ شد.

 نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین ادامه داد: طی تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مجوز تغییر کاربری سایت شهرک صنعتی شیلات چوئبده به سایت تخصصی صنایع پائین‌دست پتروشیمی را دریافت کنیم.

محفوظی از ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی با راه‌اندازی سایت تخصصی صنایع پائین‌دستی پتروشیمی در شهر چوئبده برای مردم این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با این اقدام دیگر فرد بیکاری در این شهرستان یافت نخواهد شد و چنانچه نیاز به کارگری باشد باید از خارج شهرستان درخواست کنیم، لذا ما پیگیر و دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی هستیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.