فعالیت بیش از ۳ هزار صنعتگر تولید صنایع دستی در شهرستان گرمی

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی از فعالیت بیش از ۳ هزار صنعتگر تولید صنایع دستی در شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی حسین‌زاده، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی گفت: ۳ هزار و ۶۰۰ صنعتگر در زمینه تولید صنایع دستی در این شهرستان فعالیت دارند که تلاش و جدیت بر حمایت‌های لازم از فعالان در این عرصه است.

او بیان کرد: هم اکنون صنعتگران شهرستان گرمی در ۷ رشته صنایع دستی مشغول به فعالیت هستند و سالانه شاهد تولید صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف توسط صنعتگران شهرستان هستیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی اظهار کرد: صنعتگران صنایع‌دستی شهرستان که از طریق این اداره دارای کارت شناسایی، پروانه تولیدی انفرادی، پروانه تولیدی کارگاهی و مجوز تاسیس هستند، در صورت اتمام اعتبار مجوز‌های اخذ شده نسبت به تمدید آن اقدام کنند.

او ادامه داد: در همین راستا، صنعتگران صنایع دستی جهت کسب اطلاع و نحوه تمدید مجوز‌های مربوطه می‌توانند از طریق شماره تماس ۳۲۶۴۴۵۹۵ اقدام کنند تا اطلاعات لازم در این زمینه ارائه شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.