معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفـت: ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیزمدارس استان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل صبح امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در حال حاضر بخاری‌های نفتی و مدارس خشتی کل استان اردبیل حذف شده درصدد تأمین زیرساخت‌های مناسب و استاندارد آموزشی هستیم.

او با اشاره به این که ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیزمدارس استان هزینه شده است افزود: اهمیت به توسعه سیستم‌های گرمایشی مدارس استان با یک هزار و ۳۶۹ کلاس درسی یک اولویت اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفـت: اهمیت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس استان از هم‌اکنون باید به فرزندان آموزش داده شود و فرهنگ‌سازی‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گیرد.

ندایی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری کلاس‌ها در هر شرایط کرونایی در نظر گرفته شده و آموزش و پرورش در تمامی این موارد برنامه‌ریزی‌های لازم را دارد که امیدواریم با سیر نزولی کرونا تا شروع سال تحصیلی جدید وضعیت اردبیل به شرایط مناسب برسد.

او اظهار کرد: اهمیت به کیفیت آموزشی برای دانش‌آموزان یک امر مهم و حیاتی است و در این زمینه برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی و حضوری باید این اولویت را به همراه داشته باشد و دانش‌آموزان از حدأکثر بهره‌وری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.