افتتاح ۱۰ طرح عمرانی در خلیفان

بخشدار خلیفان گفت: همزمان با نخستین روز هفته دولت، ۱۰ طرح عمرانی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در خلیفان به بهره برداری رسید.

علی بیژن‌فر بخشدار خلیفان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ساختمان اداری شهرداری و ساختمان آتش‌نشانی، روشنایی ورودی شهر خلیفان، افتتاح گاوداری ۱۹ راس روستای قوزلو سفلی، افتتاح یک منزل مسکونی به نمایندگی از ۹۰ منزل مسکونی همزمان با اولین روز از هفته دولت در خلیفان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بخشدار خلیفان با اعلام اینکه برای اجرای این طرح ها، ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: در مجموع برای روشنایی ورودی شهر خلیفان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه و ساختمان اداری شهرداری و ساختمان آتش نشانی ۱۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۱۰۰ متر مربع بنا اعتبار صرف شده است.


بیشتر بخوانید


بیژن فر همچنین به دیگر طرح‌های افتتاحی اشاره و اذعان کرد: گاوداری ۱۹ راسی روستای قوزلو سفلی با ۷ میلیارد ریال هزینه که ۴ میلیارد ریال آن شامل تسهیلات و مابقیه آورده شخصی مالک بوده، افتتاح یک منزل مسکونی به نمایندگی از ۹۰ منزل مسکونی روستایی سطح روستا‌های مهاباد هر واحد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها بوده است.

۱۰ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان مهاباد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در بخش خلیفان افتتاح شد.

افتتاح ۱۰ طرح عمرانی در خلیفان

افتتاح ۱۰ طرح عمرانی در خلیفان

افتتاح ۱۰ طرح عمرانی در خلیفان

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت امسال ۳۵ طرح صنعتی، عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۸۱۰ میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.