در چند سال آینده در کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و بجستان ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای فعالیت معادن مس انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا مس‌فروش  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با توجه به اکتشافاتی که صورت گرفته است در چند سال آینده در کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و بجستان ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای فعالیت معادن مس انجام می‌شود.

او افزود: خراسان رضوی به لحاظ معادن ظرفیت‌های خوبی دارد و تا پایان امسال ۴۵۰ طرح نیمه تمام صنایع معدنی و غیرمعدنی با پیشرفت بالای ۵۰ درصد تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اکتشافاتی که صورت گرفته است در چند سال آینده در کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و بجستان ۵هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای فعالیت معادن مس انجام می‌شود.

مس فروش  با بیان اینکه در حال حاضر در خراسان رضوی بیش از ۷۰۰معدن مس، آهن و طلا فعال است، بیان کرد: تا پایان امسال پروژه‌های بالای ۵۰ درصد در حوزه معدن و غیرمعدن تکمیل می‌شود، همچنین، همه ظرفیت‌های موجود در دولت و مجلس باید برای سرمایه‌گذار و صاحبان منابع کوچک ارائه شود.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه در خراسان رضوی طبق گزارشاتی که رسیده، معادن غیرمجاز در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی در صورت مشاهده ضمن برخورد قانونی، متخلفان مشمول جریمه نقدی می‌شوند.
 
منبع: فارس
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار