فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با صدور پیامی هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

خدمت به خلق، خدمت به خداست. "امام خمینی"

هفته دولت، فرصتی است برای مرور داشته‌های گران بهای دولت شهید رجایی و باهنر و پویش و کوشش برای رسیدن به یک مجموعه عدالت محور، متعهد و متدین با خدمت خالصانه به خلق. شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند.

درس بزرگی که این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت دادند این بود که دولت مردان ایران اسلامی هیچ‌گاه از ملت فاصله نداشته و همواره در کنار مردم بودند. بی‌شک وحدت مردم و دولت اسلامی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولت مردان و خدمتگزاران برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام برای ساختن ایرانی آباد و آزاد هم پیمان شوند و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گرفته قدم‌های موثری در جهت تحقق این شعار و عمل به منویات معظم‌له در بیانیه گام دوم انقلاب بردارند، به یقین تلاش‌های ارزشمندی در این راستاصورت گرفته است و همه باید در شرایط اقتصادی فعلی با کمک و همدلی در کنار دولت و برای حفظ امید و نشاط جامعه تلاش کنیم تا از این شرایط سخت کرونایی و تحریم‌های ظالمانه عبور کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای والامقام دولت، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و مدیران خدمتگذار و کارمندان استان کردستان تبریک عرض نموده و امیدواریم با اقدامات برجسته و تلاش‌های شبانه‌روزی جهت رفع مشکلات اقتصادی و حل معضل بیکاری جوانان، اقدامات شایسته‌ای صورت پذیرد، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و کوشش شبانه‌روزی مدیران دلسوز، آمادگی خود را برای همکاری با دولتمردان استان در جهت توسعه و آبادانی کردستان اعلام می‌نمائیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.