مدیرکل زندان‌های استان تهران:

مددجویان زندانی در اوین و زندان تهران در کنکور سراسری شرکت کردند

مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: ۲ مددجو در بازداشتگاه اوین و ندامتگاه تهران بزرگ که داوطلب شرکت در کنکور سراسری بودند، روز گذشته همزمان با دیگر داوطلبان به رقابت علمی پرداختند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سید حشمت‌الله حیات الغیب افزود: هیچ منع و محدودیتی برای حضور مددجویان در آزمون‌های سراسری وجود ندارد و امکان ادامه تحصیل نیز در دوران حبس فراهم است.

وی ادامه داد: یکی از مددجویان این بازداشتگاه که داوطلب شرکت در کنکور تجربی بود، همزمان با داوطلبان سراسر کشور به رقابت علمی پرداخت تا توانایی خود را در ورود به جامعه پزشکی محک بزند.

حیات الغیب اظهارداشت: مددجوی دیگری نیز که در ندامتگاه تهران بزرگ دوران محکومیت می‌گذراند، در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرد و در هر دو رقابت که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، انجام شد، نمایندگان سازمان سنجش حضور داشتند.

مدیرکل زندان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: چنانچه مددجویان در این آزمون موفق شوند و در سال تحصیلی نیز زندانی باشند، تمام امکانات از جمله تهیه کتب، جزوات و حضور اساتید در زندان برای برگزاری کلاس‌های درسی وجود دارد و می‌توانند به تحصیل ادامه دهند.

براساس این گزاش، مراکز دانشگاهی پیام نور و علمی کاربردی در زندان‌های استان تهران دایر است و همه مددجویان بدون هیچ تبعیضی می‌توانند ادامه تحصیل دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار