پلمب واحدهای نگهداری دام و طیور مستقر در محدوده شهری

شهردار یزد از پلمب ۱۰۰ واحد نگهداری دام و طیور در محدوده شهری و بافت مسکونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جمال الدین عزیزی شهردار یزد در بازدید از روند جمع آوری مراکز دام و طیور گفت: در حال حاضر برخی در محدوده شهری و بافت مسکونی مشغول نگهداری و پرورش دام و طیور هستند و این فعالیت‌ها با وضعیت و شرایط نامطلوبی که به وجود آورده، بهداشت عمومی، زیبایی بصری شهر و بهره‌مندی شهروندان از آسایش و آرامش را مورد تهدید قرار داده است.

او افزود: به همین منظور ۱۰۰ واحد نگهداری دام و طیور در محدوده شهری و بافت مسکونی پلمب شد.

شهردار یزد ادامه داد: با توجه به این شرایط و وجود برخی مشکلات و نارسایی‌ها در سطح شهر، مدیریت شهری ضمن داشتن برنامه‌هایی برای بهبود وضع موجود و غلبه بر مشکلات، مشارکت اجتماعی و نقش‌آفرینی مردمی را یکی از محور‌های اصلی قرار داده است.

او تأکید کرد: امیدواریم با همراهی مردم بتوان مسائل پیش روی شهروندان را به خوبی سامان بخشید و در مسیر پیشرفت همه جانبه شهری گام برداشت.

جمالی با اشاره به بند ۲۰ از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها اظهار داشت: با این حال در کنار کشتارگاه صنعتی یزد، زمینی در نظر گرفته شده که بتوانند به صورت موقت یا دائم دام خود را در این منطقه نگهداری کنند تا زمانی که بتوانند زمینی دریافت کرده و اقدام به ساخت دامداری کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.