به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: بیشتر مشکلات کسانی که با مرکز سامد تماس میگیرند موضوع معیشتی یا انتقاد از بروکراسی اداری است.
او همچنین افزود: سامد پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است که در استان کرمانشاه عملکرد خوبی داشته و هر هفته و گاهی هر روز مدیران ارشد اجرایی استان پاسخگویی تماسها و درخواستهای مردم هستند و مشکلات آنها را پیگیری میکنند.
بازوند با بیان اینکه بررسیهای ما و گزارش نهاد ریاست جمهوری حاکی از رتبه خوب پاسخگویی مدیران و رضایت مردمی است، گفت: مردم اگر بدانند که مدیران به حرف آنان گوش میدهند و به فکر حل مشکلاتشان هستند، رضایت نسبی پیدا میکنند.
او تاکید کرد: مسئولان باید بدانند که این میزها متعلق به مردم است و زمانی ارزشمند است که منفعت آن به مردم برسد در غیر این صورت پشیزی ارزش ندارد.
انتهای پیام/ز