۲ تیم فوتبال پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در چارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف هم رفتند که این بازی با قهرمانی باواریایی‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ امشب در چارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دالوژ پرتغال به مصاف هم رفتند. این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود باواریایی‌ها به پایان رسید.

تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی در این بازی توانست بار دیگر در رقابت‌های یک فصل، جام‌ها بوندسلیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند. آن‌ها پیش از این در سال ۲۰۱۳ تحت هدایت یوپ هاینکس موفق به فتح هر ۳ جام در یک فصل شده بودند.

در ادامه تصاویری زیبا از دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی بایرن مونیخ ببینید.

قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به روایت تصویرقهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به روایت تصویرقهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به روایت تصویرقهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به روایت تصویرقهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به روایت تصویرقهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به روایت تصویرقهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به روایت تصویرقهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به روایت تصویرقهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به روایت تصویر


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار