رتبه هفتم دانشگاه کاشان در ISC در میان دانشگاه‌های جامع کشور

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: در نخستین انتشار نظام رتبه‌بندی علوم جهان اسلام آی اس سی، دانشگاه کاشان در جایگاه هفتم دانشگاه‌های جامع کشور قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید منعم‌زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان با بیان اینکه دانشگاه کاشان با ۸ پله صعود، از رتبه ۱۷ در سال ۱۳۹۲ به رتبه ۹ در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ و رتبه ۷ در سال ۱۳۹۸ صعود کرده است، اظهار کرد: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از سال ۱۳۸۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی کشور را بر اساس ۲۶ شاخص در قالب ۵ معیار کلی پژوهش، آموزش، وجهه بین‌المللی، تسهیلات و امکانات و فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و صنعتی که مهم‌ترین مأموریت‌های دانشگاهی را مدنظر قرار می‌دهند، ارزیابی و رتبه‌بندی می‌کند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان بابیان اینکه دانشگاه کاشان در شاخص پژوهش پیشرفت چشمگیری داشته است، افزود: این دانشگاه از رتبه ۱۶ در سال ۱۳۹۲ به رتبه ۵ در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸رسیده است.

او با اشاره به اینکه، رتبه دانشگاه کاشان در شاخص پژوهش تنها رتبه تک‌رقمی دانشگاه کاشان در شاخص‌های مختلف است، تصریح کرد: دانشگاه کاشان در شاخص آموزش با وزن ۲۸ %، از رتبه ۷ در سال ۱۳۹۲، به رتبه ۱۵ در سال ۱۳۹۸ رسیده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار